2009年1月24日

090124年廿九四圍行

今日媽咪同細媽都要返工, 因為佢地知道自從有我, 婆婆好少再行花市, 為滿足下婆婆, 佢地收工先同婆婆食午餐, 再到家附近的花市行下


第二輪, 趕回家帶我去九龍城行下, 順便買蛋糕材料



嘩, 下午比早上更冷, 但可以出街行行跑跑, 好心滿意足


回家途中, 經過其他屋苑, 賀年燈飾已經開燈, 襯天還光, 影返張應節先


5 則留言:

  1. 你好得意!新年愉快。

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2009年1月24日 晚上9:38:00

    又有得食細ma的美咪食品了
    祝你一家人新一年身體健康, 開心快樂

    回覆刪除
  3. 我都祝你們一家開開心心,身體健康

    回覆刪除
  4. 咁咪好囉 吳洗買出奇蛋 都一次過滿足晒婆婆同洛洛

    回覆刪除

  5. SORRY..網友Lucky媽執到Poodle1隻,借個位一用 :
    急!!!沙田博康村有無人唔見左隻啡色貴婦poodle呀?????
    求救!!!
    我今日晚上約11時係沙田博康村7仔到見到一隻無主人既啡色poodle, 男仔, 我估佢1-2歲, 因為佢好百yim.
    因為佢走左入7仔, 售貨員打電話報左警. 無幾耐就有警察黎.
    我同警察一路跟住佢成個幾鐘, 最後有對好好人既情侶俾左隻狗繩我地. 我地捉到佢. 但隻poodle叻到咬斷左條繩......
    依家隻狗狗俾警察帶左返田心警局. 有個好衰既警察 (編號21641)話好快就會人道毀滅.....
    我搵左好多friend都無辨法幫到手, 希望大家想想辦法....
     

    回覆刪除