2009年1月27日

090127初二重遊東區自然步道

初二開年, 最好去行山去開年o架

媽咪唔想我太辛苦, 又怕行泥路太污糟, 唔想太凍天氣幫我沖涼, 

所以又去最理想行山勝地 - 大潭水塘 / 東區自然步道喇 



出門都仲係12度, 上到陽明山莊, 都係好凍, 凍到我打震,

媽咪惟有幫我著兩件褸, 我先頂得順呀  


落到水塘, 我熱左身, 可以除返一件, 只需著一件就夠










我地今次搵左其他路徑轉來轉去, 當然目的地都係柏架山道啦










因為行過好多次, 好多景都影過, 今日主要都係做下運動, 舒活筋骨,

等來年日日咁精神奕奕      


1 則留言: