2009年1月13日

090111日落龍鼓灘

四小花學影相, 今日阿Sir 話來龍鼓灣影黃昏日落照, 我又屎黐一齊影  


只係影日落, 好無聊, 於是小花提議玩剪影, 由我開始, 要偷返自己剪影先


彊屍彈嗎  



跳成咁, 嘜事呀


   日托    


雙鳳會, 武功立見高下


氣勢如虹  


小謝飛刀, Bingo, 中紅心 


Are you ready


姿勢優美, 儒家功夫真到家


李小龍上身 o海.....


o查..................


屎啦................


彎腰柔功........


哎唷, 失平衡, 唔掂喇


嘩, 好彩o者, 差D挍柴, 但頭骨硬, 膝頭痛呀 








雖然今日影得暗左, 但幾個傻婆在灘上嘻嘻哈哈, 你笑我, 我反彈你,

無拘無束, 真性情流露, 超開心呀

5 則留言:

  1. 大姐, 你d對白 ... 笑鬼屎我喇

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2009年1月13日 下午6:33:00

    睇你d 對仲笑過當日

    回覆刪除
  3. 大姐有先天之利,多加操練,下次你d剪影難度可以更勁架

    回覆刪除
  4. 嘩 , 看得出你地好真情流露la , 笑鬼屎人添 ~~~

    回覆刪除
  5. 又龍鼓灘練功........

    回覆刪除