2009年1月28日

090128初三眾瑟樂在海下

因為今日約埋一齊為 Jacky & Kelly慶祝生日, 所以細媽嘗試第一次整生日蛋糕, 呢個就係佢命名的 "金玉其外, 敗絮其中" 的香蕉蛋糕呀 

本來佢想整個軟身蛋糕, 但經驗同糕模問題, 第一個蛋糕出爐時, 變晒收腰大頭女郎, 要即再整另一個硬身呀


我地11大人9個小朋友, 由西貢市坐車入來海下, 浩浩蕩蕩入灣仔營地


雖然西營地今日都有好多人紮營, 但地方夠大, 仲有好多地方俾我地跑


   Yeah    




Fei Fei 姐姐有波波就滿足呀


今日兩位主角 : Jacky & Kelly


絕對稱得上係專業級Model


飛毛腳珮珮, 太快啦, 媽咪影唔切, 中得好少咋 , 原來Pee仔一張都無添


     電兔毛毛  


靚女穎穎       


鐵腿希希      


大佬Fei Fei 姐


死黨Jacky仔  


   嬌俏Kelly   


我今日真係好開心呀






兩契姐弟見面, 契姐Fei Fei一定好熱情對Pee仔


而我見親Jacky, 就一定追來追去玩


太陽伯伯好識做, 知係時候影生日相, 即出來打光

希望J & K 都鍾意細媽整ge蛋糕啦, Happy Birthday




仲有係細媽朝早起身整俾我地小朋友食ge笑口棗及Jenny姨姨整ge餅餅添


我地玩到攰, 回程返西貢, 到大人去醫肚喇

6 則留言:

  1. Happy Birthday & All Tthe Best

    回覆刪除
  2. 我也沒中pee仔的跑相呢!

    回覆刪除
  3. d相好掂ar
    feifei 當日同pee & pui pui 玩得好開心呀..

    回覆刪除

  4. 整得好好呀,d相又好靚

    回覆刪除
  5. ★珍妮 & 毛毛★2009年2月1日 晚上11:11:00

    個蛋糕小朋友好欣賞呀, 加油呀

    回覆刪除
  6. 你好... 我年初二那天, 也到了"西貢灣仔營地"露營, 那真是個不錯的地方,我渡過了愉快的兩天。 有空的話也來我blog交流下喔,謝謝! By Yoyo~

    回覆刪除