2021年1月30日

210130獅子會

 今日星期六, 要引婆婆出來, 當然要諗計.

落車後, 要打個喊露, 吸下清新空氣.
人醒左, 去醫肚先.
又話黃色火災警告, 但竹枝有滴滴露水, 草地都有濕.
婆婆肯出來, 我地好開心.
先去鳥語花香涼亭, 果度無人會去, 我地可以安心食早餐.
食飽有力, 出發.
附近幾棵李樹開左好多花, 太細朵, 樹又高, 好難影.
除左李樹.
桃花都有.
暫時唔多大花苞, 但都見似開始長出.
有零星開左.
呢位四個多月小朋友, 不停撩我玩, 我老人家點同佢跳呀.
都係行去另一度.
蜻蜓池正改建, 旁邊幾棵老桃花都有花苞, 新年來, 應好靚.
蜻蜓池要春季後先整好, 我地去另一處.
婆婆, 行啦.
等婆婆嘗下心願.
否則, 邊有推動力來.
我就周圍跑下.
婆婆玩夠, 我地去另一度.



剛才都經過, 無為意蜻蜓池旁有紅絨花.

仲有蜜蜂採蜜.
去下標本林先.


呢度好好行.





影相又正.
小休下先.

望下時間差不多.
回程了.



臨上車, 都要影返張, 事關呢度在陽光下, 好正呀.

沒有留言:

張貼留言