2021年1月23日

210123北潭涌上窰輕鬆走

難得咁暖, 婆婆又肯出來, 大細媽當然諗個輕鬆路俾婆婆, 細媽話不如行上窰啦. 先去北潭涌, 起碼可以先去廁所. 原來, 傷健樂園都有廁所, 仲無乜人.

我地仲可以坐定定, 安全食早餐.
婆婆亦可以在無人下, 除口罩, 吸氣會暢順多.
剛剛來左位姨姨做晨操.
媽咪發現呢度有條北潭涌樹木研習徑, 全段只有 580米, 行下先.
疫情下, 燒烤區關閉, 呢度廁所, 少行山人專登走來, 比較清潔.
要上少少石級.
婆婆, 慢慢行啦
上到來, 好靚呀.
婆婆, 行下休息下, 都係 5 分鐘都上到.

周圍 Hea下.
落山喇, 其實呢個小山丘好矮咋.
大家要保持郊野清潔, 自己垃圾自己帶走.
起初, 想帶婆婆去熱門竹林, 但怕婆婆要行斜路上, 都係唔好.
呢度都有竹, 雖然唔同品種.
咪當偽竹林囉.
落返來, 易行好多.
抬頭又望下楓香, 當去左啦.
出返大路, 行去上窰喇.
在復興橋望下奧蘭治河.
條河真係好靚呀.

落村屋.
到碼頭, 等其他行山人走左, 我就可以打咭.
今日都唔少人行. 
我地出去紅樹林區.

玩下影相.
媽咪, 當年我好似唔係企呢舊石頭呀.
搵返先.


出返去濕地.
發現有條蘆葦草路出紅樹林, 原來呢度先係.
我地認得舊石, 但周圍環境唔同左, 之前無蘆葦草呀, 又好似唔係, 搵唔返了.

環境變, 但四口組不會變.
回程時, 迎頭行山人更多, 但我地都玩夠喇.
返去橋.
再等婆婆去埋廁所, 我地都係坐車返屋企飯堂. 坐得安樂, 食得開心.

沒有留言:

張貼留言