2021年1月9日

210109近距獅子山下

 等陽光出來, 我地又三母子出去行行.

無計劃, 先去天橋放鬆下先.
今日多左雲, 唔似上星期咁.
反正 Hea下, 放鬆心情.
遠遠係藍天呀.
行行下, 媽咪話不如行去獅子山公園.
隨意行.
又可以近下獅子山.
我唔入得, 在此打咭.
我都唔夠力上去, 媽咪話見地圖, 車路去到馬仔坑配水庫. 一於行啦, 反正未行過.
咦, 行人止步 ??  我咪在旁隙位過囉.
又見藍天.
原來行上D, 更近獅子山.

車路到盡頭, 左邊有山路.
媽咪抱我上左一段路八卦下, 似係可以上獅子山. 但我地都無準備, 亦無打算上. (媽咪後來問大姨媽, 真係可以.)
配水庫建於1986, 即馬仔坑開始發展時.
回程了.
回到公園外, 藍天又來, 時間差不多, 我地今日去飯堂, 可以食下午茶呀.

沒有留言:

張貼留言