2021年1月24日

210124周日家庭樂

 今早起身, 有點涼意, 以為婆婆昨日已經行過, 今日會唔願郁, 但唔係喎, 乖乖自覺起身呀.

無想到今早比昨日涼咁多, 細媽都要跑返上樓拎件外套, 又驚婆婆會凍. 好彩佢著夠衫咋.
媽咪都帶定褸俾我, 但我跑住行, 都唔覺凍.
唔向馬鞍山方向呀, 果邊大風, 又無廁所.
向大圍行, 大細媽話帶婆婆去大圍食好味粉麵.
耐心等婆婆.
婆婆願走動, 我好開心呀.
我會跟住佢.


途中, 一齊休息.
或者停步呼吸下.
婆婆大步走.
我要努力追.
途中, 又遇到相熟朋友仔, 佢地媽咪讚我老當益壯呀.
到大圍城河球場, 到此止步, 又係上私家車時間, 等我地帶婆婆去食下美食先.

沒有留言:

張貼留言