2021年1月16日

210116和暖周六

今日會和暖, 但婆婆都唔肯出來, 媽咪想去遠, 但又無地方多平路, 如果要細媽成日抱或揹我, 又驚細媽攰. 想起疫情開始, 為縮減路程來婆婆, 好耐無由小瀝源起步. 一於來呢度.

附近無乜位置, 可以俾媽咪食早餐, 佢地諗到起步的橋下隧道會少人往來, 媽咪快快食包包.
起步, 冬天早上陽光係和暖的.
照在身係黃色呀, 好舒服.
和暖陽光, 唔駛著衫呀.
路過, 見公園內有棵樹開花, 問問大姨媽, 原來叫珊瑚花.
好久無在此打咭.
過左石船, 健身區明明有膠帶圍封, D人都係要入去圍住玩, 我都係行完D.
行呢邊, 多遮蔭, 細媽話不如行對岸.
好, 打張陽光咭先. 但我先應係主角, 點解對左單車手 ?
再補返張.
今日先為意幅牆有壁畫.
近排熱門係睇落羽松, 呢度都好似有.
細媽同媽咪講點分, 葉係羽毛狀互生.
咁我都即係都有賞過啦.
行去邊度走?
一於向前.

經過沙田中央公園, 內邊都望到有幾棵落羽松, 只係我唔入得.
咁好天, 今日唔出來, 婆婆好蝕啦.
我都好叻, 行左好耐. 過左兩個鍾.
細媽怕我攰, 抱我行一陣.

今日潮退好大, 好多白鷺集中在一齊.


時間尚早, 細媽話不如在大圍八下. 
周圍巡, 又見有兩棵, 原來都唔少, 唔變色, 都唔會在意. 今日無去飯堂, 改在大圍, 因為細媽好耐無食佢至愛粉麵呀.

沒有留言:

張貼留言