2021年1月13日

210113坐私家車兜圈

細媽要開始銷大假, 暫定每星期三放, 今日係第一日. 又係我地三母子, 細媽話附近行, 不如出車.

昨晚已經試過要唔要加cushion墊高, 最後都係加塊厚毛巾仲好.
我今次無扭計, 坐落左, 就舒服咁嘆下, 在兩邊透網望街.
到天橋, 到我出動.
今日沙田最低3.4 度, 到8 點先慢慢升到 9 點的11 度.
媽咪都冷親左, 好彩有陽光, 照來暖晒.
仲熱呀, 都係除褸好D.


今日打算都係上馬仔坑配水庫來回.
因為坐車, 改行斜路上. 細媽, 加油.
準備向上行時, 途中有位街坊抱住狗狗落來, 佢話今日有好多馬騮出來, 有D仲好大隻, 馬騮會追細狗, 叫我地唔好上.
咁我地行上少少啦, 都未近距望到獅子山, 已經見有幾隻細馬騮, 當然返轉頭啦.
行去邊好呢?反正時間到飯市, 媽咪建議去另一間食店.
呢間係加力飯堂, 媽咪早兩日, 山長水遠上過買飯盒, 見外邊有位, 我又坐車車, 一於帶埋我來試.

沒有留言:

張貼留言