2021年1月10日

210110塘城笆圈

凍呀, 今大細媽都想出去行下.

先去天橋.
我可以先放鬆下, 但好似有野未做.
戴返太陽帽, 無咁燦眼.
今日少左雲.
係咪又行近獅子山 ?
去邊呢 ?
原來話行去九龍塘.
好耐無沿龍翔道行.
龍翔道公園, 都無人, 我照入.
轉入竹園道, 細媽怕我攰, 抱我一陣.
聯合道公園, 細媽在兩位表姊好細時, 常常帶佢地來玩.
行行下, 又去到樂富.
係時候轉返屋企方向.
何家園石屋以往都係一片荒廢地, 今次經過, 石屋也復修了.
原來係2015 年10月9日開幕, 即係我地咁耐都無行過來.
大細媽諗行邊條路去飯堂, 無所謂啦.
最緊要係目的地, 今日來到, 好多位, 可能凍, 少人來, 但都好多外賣呀. 快點餐啦.

沒有留言:

張貼留言