2021年1月27日

210127周三又巡遊

洛,  瞓醒未, 出車喇 ?

我咪安安樂樂在車內望街囉, 都未到落車位.
細媽, 我落左車, 你快快追上來啦.
我唔等你, 我同媽咪行先.
今日好好天, 又上去搏下有無馬騮擋路.
今日唔入村.
上星期入村, 大細媽抬我同部車, 行左好多梯級, 媽咪頂唔順.
靠車路上.
咪唔駛辛苦囉.

第一次就在身後條梯級上, 現在唔會了.
治斜路, 入閘後, 我又可以安全行.

牆上有幾隻馬騮, 行多幾步睇下先.
附近好多街坊坐住休息, 應安全.
上星期, 呢度都去唔到.
今日無馬騮行到路邊.
仲可以上到盡頭, 仲見有位男行山人士沿身後石級上山.
回程了.
又係到時間去加力.
但大細媽要入去方便下, 我會耐心在外等候.
佢地上網睇左今日餐單, 好期待. 我都係呀, 又可以在車上, 安樂食自家雞. 今日在餐廳都遇到同路人, 姨姨話佢衝唔到, 惟有用懲罰啦. 我地都係.
飯後, 又慢慢去新蒲崗巡下. 本來今早係去肥仔度買早餐, 但腦細昨晚無故被拉, 要停業一日, 細媽改去另一間, 遠少少, 但食物都好美味呀.
上星期, 公園門外棵玉棠春仲係花苞, 今日開左好多, 下星期應會更燦爛.

沒有留言:

張貼留言