2021年1月3日

210103三母子城河畔走

風和日麗, 又得我地三母子來城河畔.
月亮仲未收工呀, 明亮高掛, 昨早都係, 但媽咪想影時, 落左.
我可以在此起步.
點知一轉到呢度, 我可以舉腳唔小心閃到, 我右腳行到拐拐下, 媽咪抱我撿查, 我又無痛, 但一行又拐. 細媽馬上抱我行.
媽咪幫我按摩腳腳, 一陣就無法, 嚇親大細媽.
媽咪話行對岸啦, 曬住舒服.
去到消防局外, 媽咪抱我回幾步, 在此影張相, 就發現唔見左青蛙頭夾, 佢見前一張相都有, 馬上返轉頭, 細媽叫佢話算啦, 媽咪不甘心, 最後都係無. 惟有失望地繼續向前行.
佢地話唔會次次咁好彩, 有次西瓜夾在第二日搵返, 有個夾在彭福, 隔一個星期, 在草地都遇上. 有次就飛左入水渠搵返. 當佢地過左消防局張相後 4 米, 佢地不約而同望去右邊圍攔下, 青蛙頭夾出現眼前....... , 原來頭夾唔係在後邊唔見, 而係在我地前面, 近在咫尺. 而媽咪就來回條橋一次.
今日真多事.
媽咪話今日都要慳錢, 唔去大圍坐車.
一係去禾輋, 一係返對岸. 
咁你地留意時間呀.
到呢度就回程.
細媽見我有少少攰, 抱我一陣.
但途中, 我都係想自己行.
今早就係叱度閃到腳腳, 好彩無大礙.
到石船, 我上返私家車休息, 瞓醒左, 就返到屋企飯堂呀.


沒有留言:

張貼留言