2021年1月2日

210102三母子漫步往富安

今日早上都係凍, 都係三母子出動, 先來石船等媽咪食早餐先.

今日照舊天晴藍天.
細媽提議過對面, 行去馬鞍山.
對面有陽光照, 暖好多.
沿路再無廁所, 方便左先.

呢棵樹陪我一同成長, 同我差不多大.



越行越暖了.


細媽驚我攰, 堅持抱我行一段.


但我想自己行呀.



遙望八仙嶺, 有好幾年元旦, 我地都登上去.
馬鞍山就無可能, 望下就夠.



快到富安喇.
返去飯堂先.
來到, 問婆婆落唔落來, 佢立刻話.
侍龐姐姐知婆婆落來, 馬上安排好張檯, 我地等婆婆到.
婆婆到, 又到細媽行開.
婆婆話: 好彩我今日唔偷懶, 又有餐食.

 

沒有留言:

張貼留言