2020年5月24日

200524周日閒

今日周日, 繼續同婆婆在城河慢活.

行左一陣, 放低幾兩, 細媽問我行唔行, 我定左等佢抱.

出來, 點都要行下, 八下.

又行一陣啦,

婆婆話焗, 只肯戴抗疫膠擋, 但好似唔太掂, 有霧氣囉.

最後, 咪又戴返太陽帽, 再帶抗疫膠擋.

今日比昨日熱, 出門時, 少左雲.

好彩一路行, 雲又多返.

去搵位小休先.

婆婆, 我攰呀, 你呢 ?

行下幾步.

好彩有細媽咋.

我唔想行喇.


細媽又做司機.

有細媽抱, 幾爽. 等我好返, 我會自己行.

差不多時間, 我知夠鐘, 都係自己行快步, 去搵位.

婆婆在身後好遠, 唔等佢.

近來好似單身人士來多左, 我地盡量唔搭人家檯.

好彩早少少, 有張檯, 對住風扇, 我可以舒服食午餐呀.

沒有留言:

張貼留言