2020年5月1日

200501樂富格仔山

今日五一勞動節, 三母女去勞動.


今日向另一邊行去, 先入摩士公園.

真係好多年無入來.


我地目標當然唔係呢度啦.

慢慢過埋樂富, 到達今日原來來的聯合道公園.
好多年前, 細媽常常帶洛大表同三表來玩.
再早些, 就係洛公公帶 Kit Kit 來玩.

好懷念.


想返起最後一次來, 係 1997 年, 蠅機場未搬, 帶埋 Kit Kit 上去格仔山睇飛機.
本來, 婆婆見要行上斜路上山, 唔想行, 大媽求婆婆陪佢, 婆婆肯應承. 慢慢上.

呢度真係好耐前建築好, 呢度已 60 年.

婆婆, 慢慢.


婆婆上到呢度喇.

休息下, 望下褒遠獅子山.

上到有蓋配水庫.

其實轉另一度, 可以去我地想去的位置, 但怕婆婆行唔到, 細媽話唔行了.

另一水務設施建於 1938 - 1940, 比婆婆大一年.

回程時, 帶婆婆在分岔路個廁所. 細媽知有幾級石級, 可以行去紅白格仔山山坡. 於是, 佢走去探路.

沿途影來.





大媽又想行, 但知婆婆行唔到, 叫佢搵個位,坐低休息. 等我地返來.

細媽到最高位 - 海拔98 米.

剛才, 我地就在下面對出位置.

終於有印象, 落低一點, 望下褪色的山坡.


今日好好天, 望得好遠.

差不多時間了, 要接返婆婆, 同去探洛洛.

探完洛豬, 又係午飯時段, 食乜好呢?
婆婆話無所謂, 我地又唔清楚附近有邊D黃店, 又來啦.

店姐姐出來探熱, 己經知我地係三個, 仲話我地昨日來過, 乜我地咁易認咩 XD

應該係認到婆婆, 佢連續第三日來了.

今日揀新野食.

婆婆揀咖喱雞球, 一來到, 佢就話聞到都辣.

好彩有準備, 細媽叫定蔥油雞扒, 同婆婆就可以交換了.

沒有留言:

張貼留言