2020年5月1日

200501住院第四日

今日準時 11:30 到診所, 病房門打開, 原來洛洛在籠.
哥哥話洛洛出來又叫, 在籠內又叫, 出來又易將繩纒到身同腳, 所以都係放入籠安全. 
佢已經轉食乾糧, 每次小份量, 我地真係好驚訝.


洛洛發現我地, 一路望我地.

我地遠遠在門口望咋.

佢不停叫我地.

姐姐叫我地入去望啦, 我地驚佢唔捨我我地一陣又走.
姐姐話佢點都叫, 都無停過, 我地抱下, 可能好D.

洛洛見我地, 真係開心樣.
可惜昨日有肚瀉, 今日又係假期, 種菌報告唔可以拎到, 醫生話要留多一至兩晚, 等報告出左, 同睇下會唔會仲瀉, 先可以出院呀.
無法啦, 仲以為順便接出院.
洛洛, 你要乖, 忍下, 明天再來探你.

沒有留言:

張貼留言