2019年10月27日

191027三婆孫周日城河悠行

婆婆單人出動 ? 當然唔會啦, 等車咋.


細媽 : 家洛, 又未瞓醒 ?

出唔出來晨運呀 ?

細媽 : 我已經咩你行左一段路, 好攰咩 ?

細媽, 你真聰明.

懶左一陣啦.

又一個位, 細媽都同我影坐車相, 打算影俾媽咪睇.

真係要行 ?


好啦, 等婆婆去完廁所, 我就行.


婆婆, 慢步.

到石船.


又係健身時間.

我要有耐性.

俾多少少時間, 等婆婆郁多D.



婆婆, 到你好攰嗱 ? 咁快D去飯堂休息.

今日少左媽咪, 我地坐張細檯.

食乜呢 ?

細媽話轉食蛋多士, 而我就係例牌.

又玩左早上, 今日要洗白白. 洗完, 全身香噴噴, 會唔會好瞓D呢.

沒有留言:

張貼留言