2019年10月6日

191006周日肚仔不適

昨日, 已經係軟便, 仲試過瀉.
點知半夜三點幾又肚痾, 細媽話立刻打電話約醫生, 驚星期一重陽節, 醫生休息.
媽咪話雖然診所係 24 小時, 半夜三更, 診所邊會有人聽電話呀.


四點幾又肚痾左, 今次瀉完, 就瞓到夠鐘起身晨運.

起步無耐, 又瀉呀. 大細媽擔心, 屋企附近成日有晚間放題, 我雖然無落街, 點知有無吸到飄來的毒氣.

表面上, 除左瀉, 我都無特別唔妥.

起碼, 成日都想食雞乾.

細媽話我瀉, 唔可以食太多.

咁出來行, 就少左好多樂趣.

細媽驚我攰, 今日都成日抱我.

在遮蔭位, 我自己又行下.

有位就休息.

因為驚我攰, 抱多左, 快左轉去飯堂.

最開心就係呢度, 希望細媽唔會扣太多啦.

沒有留言:

張貼留言