2019年10月20日

191020倦倦周日晨早

又要食兩星期藥, 今早都係照舊早起晨運啦, 但我就唔想出袋囉.


仲好倦倦.

本來唔想郁,但又心思思想行下.

有細媽私家車, 攰都可以上車.

婆婆, 今日唔駛趕.

你可以去健身區, 補返昨日的.

到石船, 細媽見上層公園有花花開, 我地又上去睇下.




本來叫婆婆唔駛專登行上來, 怕佢上樓級辛苦, 點知見花靚, 又上來.



滿足啦.

到健身區, 會唔會今日加鐘呢 ?


轉去另一場.

終於俾我鵝到起步, 都玩左大半個鐘啦.

又聽到有人叫肚餓.

加急.

婆婆, 我幫你叫定餐啦.

又要趕, 上車.

目標一致.


遇到朋友仔們, 大家都係去食早餐, 佢地去另一個地方, 我地或者遲D去試下.

姨姨, 我地準備好, 今日要叫多份三文治先夠醫肚呀.

開心完, 返來又要洗白白, 但點解咁多泡泡 ?

唔通浸泡泡浴會無咁攰咩 ?

沒有留言:

張貼留言