2019年10月19日

191019又再瀉

快閃完, 食完早餐, 先送婆婆返到屋企樓下, 我地再轉來診所, 比預定早左半個鐘.


一上磅, 媽咪大叫話得 5.7 KGS, 比上星期日少左 0.4KG, 細媽話上星期無出去行, 直接到來, 今日瀉清晒, 點同呢 ?
吓, 我肚內有成 0.4 KG宿便 ??

醫生話驗血報告顯示, 牛脾熱病源仍在, 另食左咁多日鐵水, 驗多次血, 睇左仲有無貧血症狀. 順便抽左大便驗.

當等報告期間, 我又肚瀉, 又無話俾細媽知, 瀉左在佢身上, 衫褲都有,佢急急走去附近運動場清洗, 媽咪就幫我清潔 pat pat, 都幾狼狽下.

報告出, 細媽未返, 媽咪惟有抱住我入去, 留低兩個袋在外.
紅血球指數回覆, 無牛脾熱復發症狀, 似乎又係腸胃太敏感, 食多兩星期抗生素來穩定下.
如果斷藥都仲瀉, 再返去覆診.



希望今次, 唔會又係上年咁, 一食就食左一個月啦.


沒有留言:

張貼留言