2019年10月12日

191012例行晨步

食左咁多日藥, 便便開始正常成條狀, 但份量唔多.
所以, 今日照例來小瀝源晨步.


起步, 細媽有金執, 大細媽見我條金, 不知幾開心.

今日, 陽光又走左位.

我係度等佢地, 都唔覺熱.

但仍要著住 cooling coat, 因為晏少少會溫度上升.

來到健身區, 今日竟然少晨運客.

婆婆, 行快D, 去霸返腳踏玩啦`.

今日, 我地又在兩個健身區留 45 分鐘.

但今日遲左呀.

就係在小瀝源出來時, 慢左囉.

剛好有櫈, 食藥時間剛剛好.

細媽話遲左, 怪不得全家大叫肚餓啦.

為左追返時間, 細媽在陽光曬到位置, 就抱我快步走.

當然, 我都會行快D啦.

快D, 快D.

雖然入秋, 無早排咁熱, 但今日都要搵到先好.

吹住風, 舒服D呀.

沒有留言:

張貼留言