2019年10月19日

191019快閃晨步趕覆診

上星期日覆診時, 見便便正常, 醫生無再開藥俾我, 只係開鐵水補血.
點知, 一斷藥, 星期三又瀉, 食止瀉藥都無效, 見又無其他不適症狀, 等埋星期六覆診.


因為約左 10:15, 今早晨步, 要加急行.

樹樹又高左, 今次唔會被割, 有機會成長變大樹卦 ?

因為要快閃, 今日取消健身區活動.

但途中小休位, 應唔會刪減卦 ?

細媽 : 你阿媽又唔願早起, 搭早一班車, 咪多少少時間囉, 你又太八, 婆婆行得慢, 同佢距離都仲好遠, 都係等我抱, 行快D.

都好, 昨晚到現在, 都瀉左 5 次, 腳仔少少軟.

婆婆 : 好趕, 點都要坐下休息.

婆婆, 我地行先, 去飯堂叫定早餐俾你啦.

細媽, 等埋我.


姨姨, 幫我點餐吖, 三個麥皮餐, 飲品照舊吖.

沒有留言:

張貼留言