2019年10月26日

191026三婆孫秋遊獅子會

媽咪又去左土耳其, 今次仲係10 日呀, 細媽要帶我同婆婆出去玩.
佢話入秋, 涼涼地, 去獅子會玩.


可唔可以唔出來, 細媽, 你帶同我私家車一齊入去啦.

想懶唔得, 要我出來換妝.

入去喇.



都好耐無來, 少少興奮.




鬆晒.



草地有濕, 腳腳好多泥.


無行山, 行下簡單路.

扮下行山.



好多地方未行.


來到昆虫館, 職員叫我地入去參觀, 我都唔入得, 婆婆自己入, 點知佢話無乜野睇.

我在外等.

跟住又去涼亭 Hea 下.



差不多了.

走喇.

細媽, 做乜拖我咁緊.

我都係鐘意上返車, 去市中心食午餐喇.

途經村屋, 竟見到牛牛.

好雀雀相處好好呀.

今日來哥哥茶餐廳, 姨姨問我地點解咁耐無見, 熱熱囉.

櫈有空隙, 都係在車車安全.

細媽, 開得餐未呀 ?

細媽 : 家洛, 出來啦, 返到屋企仲唔出來.

細媽 : 點呀 ? 出唔出呀 ?

我想瞓多陣呀.

敵唔過細媽, 都係要出來, 清潔完, 我又忍唔到, 周公搵我呀.


瞓醒喇, 細媽, 整好晚餐未呀 ?

沒有留言:

張貼留言