2019年11月2日

191102三婆孫再臨獅子會

又一星期, 媽咪今晚先返來, 我地繼續又來獅子會.
又係唔想落車, 但細媽堅持要我出來.


佢話要幫我轉妝.

婆婆, 你好似今日有準備喎.

一起步, 放鬆係大前題.


鬆晒.

行去邊好 ?


婆婆, 去邊呀 ?

乜事呢 ?


原來上星期來時, 婆婆見好多龜同魚, 佢知今日又來, 昨日買定白麵包來餵食.

佢不知幾開心.


婆婆鍾意, 算啦.


我做陪客.


婆婆好enjoy.


咦, 婆婆幫我同細媽影相, 都唔錯呀.


今日又係周圍行, Hea 下


唔知乜來, 似蟲蛋 ?




夠鐘了, 去食飯.

細媽 : 家洛, 你坐倒頭車, 轉返另一邊啦.

細媽 : 老細, 到站, 醒未呀 ?

吓, 到左嗱.

咁你快快點餐囉.

點好, 幫我開餐.

玩左半日, 返來, 又攰傻左.


媽咪, 係咪今晚回家呀, 少少掛住你.



沒有留言:

張貼留言