2019年3月31日

190331星期天開心天

今早, 係咪會有雨呀, 來到小瀝源, 又唔似, 仲有太陽伯伯出來開工.




一起步, 婆婆已經開始拋離我地, 婆婆, ,可以等我嗎 ?

佢一支箭.

又飛步去左廁所, 咁我又等.

又起步.



到石船.

對岸好大舊厚雲.


賣萌.


咦, 又見唔到婆婆, 細媽話在五支燈柱外都仲見到.

追.

明明平時都會坐低等我.

婆婆, 走咁快.


算啦.

追到我傻, 小休先.

鷺鳥想逆飛, 但一路頂住唔郁.

呢片小黃花地仍好靚.



要影多幾張.



仲未追到婆婆, 但遠遠見到佢身影.

到打咭位.



等細媽同婆婆就可以返轉頭.

臨行完, 先可以同婆婆合照.

時間差不多.

走快步.

媽咪, 你去搵位, 我會等埋婆婆一齊追上來.

好彩叫媽咪行先, 好難搵到檯, 次次都趕, 呵呵.

沒有留言:

張貼留言