2019年3月13日

190313美好的周三

又到周三喇.


今日又係好好天.

我同婆婆休息左兩日.

今日又來城門河晨運.

陽光照來.

感覺舒適.



可能休息足啦.

三人行.



都舊曆二月.

仲唔拆掛燈.

或者換下花都好.

石船旁的小花園.

開滿杜鵑花.




呢度就換左新假花.



出河畔.

又係, 行下, 小休下.

細媽, 影夠未 ?


好野, 派雞片.


細媽有新手機, 更愛幫我隨手拍.



又玩景深.

其實, 點影, 我都係我.


一樣係開心洛.

今日早坐到車.

所以來埋呢度打咭.




夠鐘, 要去飯堂搵位.

好彩都有位咋.

換張好坐少少嘅櫈.

點餐啦.

雞........但唔啱我食. 都係食返自家雞.

近排媽咪玩夜歸.

你幾時返呀.

我等你返來, 我想你陪我玩波呀.

沒有留言:

張貼留言