2019年3月30日

190330彭福遊

昨日黃昏雷雨, 雖然今早六點, 媽咪爬起身食藥, 見外邊係無雨, 怕天氣不穩, 又倒頭睡.
細媽起身清潔後, 叫我地起身, 媽咪話六點無雨, 細媽話點解唔叫醒大家.
無所謂啦, 外邊都係厚雲低, 如果真驟雨在頭都煩.
緇媽話唔好兩日同一條路, 今日無馬跑, 不如去彭福啦.


雙色杜鵑花.

大個醒神喊露.

起步.

怕婆婆快步走左去, 同佢照張合照先.

話咁快, 真係唔見左婆婆影.

仲未見.

好彩婆婆知去邊.

咦, 消防車升架, 演習嗎 ? 唔在消防局內 ?

又到划艇會外.

榕樹又大左.

婆婆呢 ?

原來佢已經企在體育學院外, 望到我地身影, 又自己繼續前行.

我要追婆婆.

佢真快.

終於, 我地超越佢前入公園, 因為佢要去廁所囉.

等下先.

見喇.

行邊好 ?

公園門口, 又開滿小黃花.


草地好濕.

但細媽話唔緊要.


草地部份圍起, 要養草.







好耐無跑草地.



今日都見到好多朋友仔.













都幾開心, 今日唔曬, 有風, 好舒服.

所以我今日玩耐左.


行左差不多個半鐘來, 入左來都玩左一個鐘, 夠了, 因為有人叫肚餓, 都要坐車返屋企飯堂呀.

沒有留言:

張貼留言