2019年3月6日

190306是日驚蟄

今日驚蟄, 細媽放假陪我, 要唔要打小人呢 ?


將病痛都打走, 遠離我地.

所以, 要勤運動.

天公對我地好.

出門時, 都無大雨.


但出到城門河畔.

雨來了.





幸好係細細雨, 我想自己行.





雨漸密.

下半身濕左.

我地要等埋婆婆先可以去飯堂.



差不多, 要走. 都係細媽抱抱好D.

今日慢左D.

要坐另一個位, 好彩都有好多櫈.

安頓好, 大雨來. 食完飯, 變了微雨, 立刻走.

都好吖, 出去兜左個圈.

細媽,你搞好未.

快D啦, 我眼瞓, 幾時可以陪我上床瞓呀.

沒有留言:

張貼留言