2019年3月24日

190324萬紫在城河畔

今早仍舊係行城門河.


細媽話今日行過對岸.

因為想去對岸睇花.

婆婆, 你聽到細媽話要過橋嗎 ?

聽到未 ?

好彩, 追到. 點知婆婆話知道啦.

我驚佢一支箭飛左向前.

話未講完, 婆婆又走到好遠.

停一停, 食下早餐, 婆婆又唔見影.

聽到好嘈, 河中有三隻龍舟泊埋一齊, 好多人呀.

好努力練習.

上翠榕橋, 仲未見婆婆, 再望清楚, 佢快過晒橋了.

婆婆仲指住好多杜鵑花.

我地就係專登行過來睇.

如果唔睇, 下周就會淍榭.

再行前, 仲多.



婆婆星期五剪左髮.


連後邊都短, 咁遲些去旅行就方便啦.







影呀影, 又快夠鐘.

行快D啦.


我地要 11 點前到.



婆婆仲在後方.

媽咪, 你負責去搵位, 我同細媽等婆婆.

好彩媽咪快快步, 又可以有四人檯, 以後都係要聽我講, 唔好走太遠, 準時呀

沒有留言:

張貼留言