2019年3月17日

190317周日例行

瞓到足起來, 又新一日開始, 天氣好好, 又來城門河晨步.


又是風和日麗早上.

婆婆今日聰明左, 拎背囊, 咁就一路行, 可以一路除衫, 有袋裝.

雖然係例行, 但超滿足.

春天到, 真係好多花開.





到河畔.

又可以先食個小點早餐.

接住有櫈.

擺下甫士., 賺下more勞費.

婆婆又變裝, 先影返張相, 因為方便媽咪遠遠認婆婆.

婆婆 : 唔係卦, 我都唔會盪失路, 你媽咪曾定係有早年痴呆失憶症.

我地要睇住時間.

事關怕飯堂無好位坐.


勞力.



就快行完喇.

咦, 細媽又走埋去廁所.

快D啦.

差唔到係時候呀.

次次都要等佢地.

好趕.

快D行.

婆婆, 我叫媽咪先去搵位, 你唔駛太急.

好彩媽咪早來, 得返一張長四人檯, 所以, 我要催佢地, 以後唔駛行太遠, 我話轉, 你地就跟我啦.

沒有留言:

張貼留言