2019年3月16日

190316大潭樂

細媽曾經話好似周六天氣好, 提議去東龍島, 但媽咪見又話有間中驟雨, 加上我糧倉缺糧, 要今日早D返去整雞乾同雞條, 都係來返大潭啦.


閘口好大風呀, 我又無褸, 幾驚凍親.

好彩都係閘口大風, 落一小段就無事.

三月, 盛開野生杜鵑花.

楓香樹,亦開始長嫩葉.


溫度適中, 快步都無問題.



而婆婆就繼續 Hea行.


幾日前, 有雨呀, 水塘旁引水道同山溪, 源源流下水.


過埋呢段, 可以小休.

本來想呢度小休, 但大細媽堅持去返茶樹燒烤場.

惟有快步轉場.

呢度環境唔錯.

所以, 我地都係揀呢度小休.

往下去大潭篤水塘.

除左花, 嫩葉都係紅色.

春天多左色彩, 色調唔係只得青綠.


仲有吊鐘花 ?

到另一楓香林燒烤場.

斷枝開始長出嫩芽枝.

嫩葉仲係紫色.

好特別.

媽咪唔明, 點解陽光下, 次次都咁爆.


佢終於想起, 光圈要收細返. 即時唔同左.


好耐無在此角度影相.

未到 9 點, 溫度升左, 婆婆早早變身左.




到最後一條石橋, 風又來.




到大潭道, 我知今日行程完.

細媽準備好未 ? 快同我除帽, 我想入袋休息下先.

沒有留言:

張貼留言