2019年4月5日

190405晴天清明遊大潭

清明時節雨紛紛, 但又唔似呀. 


只係一到陽明山莊郊野公園閘口位, 就見有一隻野豬散步, 細媽惟有抱住我先, 點知佢跟住我地, 好彩望兩望就行開, 行去搵食.

遠離野豬, 我可以安全自由行, 早上7 點半的陽光, 仍是柔和.

滿山嫩葉.

婆婆, 醒神啦.

以前, 清明節, 多數落雨.

當然都會有晴天啦.

無雨, 就唔怕成身濕.




野豬都會落水塘, 遠遠有一隻.

放大, 見嗎 ?

細媽話好耐無來, 又係喎, 成三個星期前事.






今日想有新意.


好似話今年多雨水.

幾時會滿呢 ?


山竹後, 我地無再行落霸底.

婆婆, 試下行啦.


婆婆決定呢邊石級落.

而我, 有老人優惠.

可以上私家車.

部車仲好實凈, 好好坐.

等婆婆.



齊人.

山竹前, 呢段路都好多枯枝同枯葉, 行到拮腳. 山竹後, 反而有人來清理晒, 成條路好好行.




回到分岔位.


今日無去第一個小休位, 惟有改在楓香樹燒烤場, 休息耐D.

現在, 陽光勁左, 唔可以企太耐.


我當然醒, 識搵位行.






最後一條石橋.

今日少左行山人.

係咪去晒拜山呢 ?

到大潭道, 真係無乜人來, 但車來時, 險些無位坐, 原來好多人真係中途落車, 去歌連臣角呀.

沒有留言:

張貼留言