2019年3月3日

190303雷雨後的晨步

一早 7:10 , 雷暴警告出現, 細媽 7:30 叫我同媽咪起身, 媽咪洗完面, 天黑左, 跟住仲開始落雨, 我同媽咪又返房瞓過.
8 點半, 細媽又叫, 停雨喇, 見陽光喇, 又急急起來, 整妝出發.


今日遲出門, 又加上剛落完雨, 細媽話改在石船起步, 行短D, 咁就到飯堂剛剛好.

醒唔起今日係醫管局新春慈善跑, 我唔可以咁快自由行, 好彩似隊尾.

加上又開始微雨, 細媽抱我一路走.

希望快過橋底, 跑手會少好多, 因為參加 6.6公里的, 會轉上去過對面.

無雨了, 人少左, 細媽俾我落街, 安全計, 要上運動繩.

D人好 hea, 我可以隨意走了.

婆婆又好快.

點都追唔到.

係咪已經去左公園廁所呢 ?

起初以為今日都唔可以出來, 想唔到, 個天又鍚住我.

差唔到了.

打埋咭.

婆婆應該返轉頭.

今日唔駛再行遠, 因為又開始有雨, 加上都接近飯市.

我地要趕住去飯堂.

沙角邨菇亭拆清晒, 而新廣發舊址就改為臨時街市.

因為新店位少, 我地要早來搵位, 今日可以坐到四人檯.

好彩早些來咋, 一陣間, 就張張檯都有人, 食客要搭檯呀.

沒有留言:

張貼留言