2018年7月15日

180715趕及黃雨前

今早又預左有雨, 一於比昨日早一個鐘出門.
來到, 見太陽又有風.


婆婆又唔肯出來, 我地自己三母子行啦.

都未出河畔, 有雨點, 快快入隧道避避.

停雨喇.

成地都濕晒, 唔驚, 反正都返屋企沖涼.

有雲, 有風, 唔怕熱親.

好難估天氣, 遠遠, 天上穿左個大藍洞, 陽光透來.

細媽話無大雨, 今日可以行遠D.







家洛, 你又跳上花槽.

喂, 你係阿伯, 仲唔識死.

咁高跳落來.

無事喎, 你地驚咋.

今日初三, 潮水好高.

本來, 我見隧道就轉彎, 大細媽堅持要行去瀚源橋打咭.

就因為佢地唔聽我過, 回程中途就落大雨, 趕唔切去飯堂, 要在屋村樓底避風雨呀.
搞到遲左開餐.

返到屋企樓下, 雨又來了, 我同媽咪先上樓, 細媽去買餸同 shopping, 點知壞落越大, 仲黃雨.
我都幾好彩, 兩日假期都偷到時間去行下玩下. 有個低氣壓又似在成形中, 下星期又可能唔好天, 點呢 ?

沒有留言:

張貼留言