2018年7月21日

180721開心晨早大踏步

 細媽話方便我要早晚飽肚食藥, 媽咪忙到無時間諗, 一於今星期兩日假, 都行城門河畔啦.


近排雨水多返, 今星期來, 周圍都生左好多菇菇, 有D仲差唔多好似我個頭咁大呀.

呢個有細媽拳頭大.

上星期, 婆婆做懶豬唔出來.

今日肯出來大踏步.

我要跟貼婆婆.

出到河口, 四周天氣都唔錯.

周圍都係藍天.

今日, 應該唔會突然大驟雨啦.

今日都多左晨運客.

或者係天氣好啦.

陽光唔錯.

暫時未算太熱.

快步都零舍醒神.






中途休息下, 捉住婆婆同我一齊打咭.

講左話完咭即回頭.


但都要同朋友仔打個招呼先.

嘩, 好大隻蟾蜍, 游咸水咩 ?

去飯堂沿路, 無突來驟雨, 我快快步行, 早D來, 早D走.
今日, 媽咪好忙, 因為要幫我整雞片同雞棒棒呀.

沒有留言:

張貼留言