2018年4月1日

180401復三城河畔加拜公公

真係阿伯了, 玩左兩日, 今早更懶床.


好彩都係行下城門河, 出到來, 行一陣, 有返少少精神.

好多人迫去長洲或嘉道理農場睇櫻花, 其實周圍都有宮粉洋蹄甲, 又易花開, 全棵樹都長滿粉紅色花, 媽咪仲聽過, 指住當櫻花添.

開始有些熱.

端午節未到, 但龍舟開始粉飾.

石船換左新租客, 可能趕 5 月開業, 工程快左, 我唔可以自己行, 媽咪抱抱穿過.

聽日都係假期, 星期四又清明節, 媽咪見我攰, 都未知去邊好.

Hea 咪得囉.

我最愛行下, 跟住......

影下相.

老人家生活咪係咁囉.




或者在途中同朋友仔打招呼.

婆婆都係咁啦.


媽咪話仲早.

話要打下咭.


但我想返轉頭呀.

影多幾張就夠. 







我真係想回程.

又打咭, 悶唔悶呀.

點影都咁靚仔啦.

夠鐘飯市喇.

今日坐在風扇底, 夠晒舒服.

嗱, 有櫻花, 唔開得密, 見過就得.

星期四係清明節, 正日一定多人. 我地今日上來, 未有人潮.

簡簡單單, 同公公打個 Hi, 我地要返屋企, 我想 Zzzzz.

細媽睇 FB, 原來我地家附近都有白花油麻藤(禾雀花), 仲要種在公園, 從來都唔知.


呢棵樹的花都好靚.

仲有呢棵古榕樹, 搶救成功, 氣根落地成粗樹幹, Yeah.

沒有留言:

張貼留言