2018年4月2日

180402復四之Hea在城河畔

復活節假第四日, 倦怠日, 本來細媽提議去西貢 hea 行, 但來回要 4 程車, 行一陣唔化算, 媽咪又要趕回家, 所以都係 Hea 行城河.
整妝時, 我未瞓醒, 睡眼惺忪, 媽咪以為, 我眼仔有事, 嚇親.


好彩我係眼瞓咋.

細媽見我攰, 縮短今日路程, 我聽到不知幾開心.

快快行, 咪可以早D去到飯堂囉.

打後休息兩日.

清明節又可以出來玩.

但好似當日會有成 29度呀.

咁熱, 點好呢 ?

理唔到咁多, 到時先算.


最多又來城河 Hea.

我不知幾鍾意.

行完就轉去飯堂.

咁曬.

唔好行太遠.

好轉頭喇.

好曬, 行快D先.

好野, 又到開心飯堂, 媽咪快D叫餐啦.

沒有留言:

張貼留言