2018年4月22日

180422洛在城河畔

昨日玩完, 今日又想懶床, 但細媽唔會俾我瞓太晏, 情願早出早回早午睡.
出門時, 突然大驟雨, 好彩來到時, 雨都停了.


我個樣似呆滯.

實質, 我同婆婆不知幾精神.

大細媽都唔夠我同婆婆行得快.

我地大步走, 不知幾神武.

細媽話我半夜在佢耳邊, 依依哦哦, 搞到佢瞓唔到.

但我好精神囉.

婆婆都話唔攰呀.

雖然話精神, 但我地一樣短行做運動, 下午搵周公, 休養生息.


快快跑去打咭位, 打咭就可以去飯堂.

定定地, 等媽咪影.







轉埋另一個位, 回程.

今日好精神, 我好樂意行高幾級.

過埋隧道, 終點在望.

今日, 我地轉左幾次位, 就係想搵個好風位, 咁就唔會熹親我囉.

沒有留言:

張貼留言