2018年4月28日

180428甲龍林徑

點解今日來荃錦坳, 因為有需要呀.


我地要去元朗, 咪打算行甲龍古道囉.

想唔到有薄霧, 周圍濕度高, 生左好多菇菌.

呢隻仲似炸粉絲.


已逝的大綠色蛾, 成隻媽咪手掌大.

地有點濕.

落古道一段, 多青苔, 要慢行.

過左斜古道, 路比較平.

但我地要留意有無越野單車.


薄霧下, 望遠濛濛.

人與單車共用的山徑結束.

但都要留意, 因為有單車會擅闖入來.



泥有微濕, 好軟熟, 行得舒服.

好多菇呀, 只宜欣賞.


似雞脾菇咁大.

唔知乜野幼蟲呀.

太陽出來了, 但多樹蔭, 都唔太熱.



等埋婆婆.


又開始落山, 多級, 婆婆, 慢慢行呀.

好多級, 年紀大, 開始有D睇唔太清楚.

為怕我太攰, 又驚我叉錯腳, 媽咪抱我落.

細媽留後, 照顧婆婆.

媽咪, 要等下呀.

雲散了, 陽光照來, 有D熱.

好彩有百年樹遮下蔭.

呢段多樹根, 都要小心.

近排係開花期, 度度有不同花開, 有些小花似雪花飄, 散在我地頭或身. 細媽, 好似好多頭皮呀.

到引水道喇.

婆婆仲未行到.

咁我同媽咪去搵位先.

我搵到位, 但細媽同婆婆仲未到.

咁耐嘅 ?

開餐. 原本, 想快快行完, 快快走, 細媽話要刪除呢 part 項目. 但難得婆婆行到來, 都係唔刪減.

餵草都係無預, 但媽咪最後都俾左三蚊婆婆買草.

餵得幾開心.

要走喇, 我地要去元朗公平行, 幫我入貨, 次次都入足一年貨.

上年手術後, 頭髮都長左好多了, 除左帽, 梳下頭髮, 變另一個靚仔樣, 影多張相先.

沒有留言:

張貼留言