2018年4月14日

180414家洛又行家樂徑(大潭) - 熱

上星期已預告今星期有雨, 點知昨日見星期六係多雲, 細媽話今日又翻抄行返大潭家樂徑, 貪回程車程短.


來到, 真係多雲, 溫度剛好, 去埋洗手間就上返家樂徑入口.

今日應該會快D.

上星期仲要著褸呀.

又石級上, 好短咋.

上完級, 都有泥徑.



到開揚位, 都算可以.

入返樹蔭會更好.



陽光出來了.

頭段落山, 影少左相.

係快好多呀.

媽咪話今日改落斜到家樂徑終點位, 由終點上.

就係改路線, 我地途中又遇糕點姨姨同伯伯, 佢地今日多左朋友一齊行, 無諗到後段先撞到我地, 佢地話食晒糕點, 無得留俾婆婆試, 其實又相遇, 已經係好開心.

陽光似乎好勁, 媽咪見我上級可能辛苦, 抱我上.

平路行一陣啦.


上次無在觀景台影.

今日補返.

婆婆一左一大段石級, 當然要休息下, 我地上涼亭先.

28-12-2008 當年.
IMG_3533

14-04-2018 今日, 唔同晒.

想唔到太熱, 媽咪一直抱我落到 BBQ場. 婆婆無優惠, 要自己行呀.

今日以 8 字形行家樂徑, 有少少新鮮.

又話間中有太陽, 想唔到照在我地頭頂, 4 月中, 已經熱到傻, 要準備 Cooling Coat.

仲有一小段到閘口, 快快行, 咁我可以入袋休息呀.

沒有留言:

張貼留言