2018年4月15日

180415慈跑陣風雷雨步城河

今早起身, 無雨喎, 當然照出去城門河行啦.
當準備落車時, 細媽發現, 我地平時在小瀝源河起步位, 掛起旗竿, 媽咪望到有個跑步大終點門, 即時改遲些落車, 可以避開跑步者.

我地打算由石船起步, 唔知D賽道係邊.

落車時, 見到一棵樹生長特別花朵, 好得意.

到左石船, 見有人打氣, 原來係慈善跑 : 恆管紛FunD跑, 都差不多過晒人了.

後段D人好 Hea, 咁我就行得安心.

有警察把守, 起步點在體育學院過橋跑來, 呢段唔係賽道呀.

但今日D雲好厚, 剛才覺得有D陣陣大風, 會唔會好快落雨呢 ?
遠處似有雷聲呀.

當快到瀝源橋, 開始有大雨點, 急急到橋底避避先.

今日行少左一段, 見雨左, 婆婆又衝左前去廁所, 一於行去打咭位先回頭.

雨又大左, 唔可以去打咭位影相.

太大雨, 大細媽輛流抱我, 怕我濕身凍到.

算啦, 無得行, 無問題, 我志在去飯堂啫.

沒有留言:

張貼留言