2018年3月31日

180331復二之香港仔水塘

今日第二日假期, 媽咪怕星期日會多人去拜山, 所以今日去香港仔水塘行. 
但昨日行完水塘, 今日懶床唔想起身.


維園花展結束, 有些展品送到灣仔峽道公園.

婆婆比我更精神, 活力足.

磨到 8 點半, 起步了.




行左一陣, 我終於清醒.



今日簡單D, 行下自然教育徑.


天氣真係好好.

遠遠有靚花.

有少少白矛草.

也有白花洋蹄甲


有太陽照住, 氣溫高些, 好彩呢度周圍有樹蔭.

我地無直接行自然教育徑.

我地行遠少少, 先搵位接返入教育徑.


接回教育徑, 我地轉左行去下水塘方向.

婆婆話係桃膠, 俾佢激死.

剛影完呢張上, 上方位置傳來野豬叫聲同步行聲, 嚇到我地急急走.

婆婆, 野豬唔會追來, 唔駛望天喇.

婆婆話, 放鬆左, 做下壓腿.

玩埋踢腿, 鬆筋骨先.


煙花花好少咁低.

我終於可以一齊合照.

快烈日當空,我都係搵地方遮下先.

行完自然教育徑.

又聽到聲.

有鷹在天盤旋.

過左下水塘霸, 細媽話轉左, 去下廁所, 先繼續行.

唔係行完咩.

當我等左一陣, 周公子 call 我.

細媽見我唔想郁, 決定結束今日行程.

可以行去香港仔中心, 坐車返去.

都未到閘口, 我已經好攰, 好想瞓了.
好彩我有私家車咋.

沒有留言:

張貼留言