2018年4月21日

180421陽明山莊上大潭來回走

星期六, 又老地方, 因為上星期約左伯伯同姨姨在途中見.


細媽話今日行到霸底, 再上返來.

陽明山莊返屋企, 車程方便同短喎.

婆婆, 我地落完去, 要上返來.

今日唔行家樂徑.

直落上水塘.

來到呢度, 又講今日點行好.

兜個圈先.


我地在水霸, 見到伯伯佢地行緊來, 今日糕點姨姨唔得閒來呀.

仍係春季, 今日雖然多霧, 但滿山不多色彩, 係遮唔住.

點行好 ?

細媽話沼柏架山道行落去, 駁返分岔位上返大霸底, 再上返陽明.

落左一段路, 我突然嘔黃膽水, 惟有上返大斜路上來.

我好返好多.

咁兜下另一個霸.

呢度折返.

本來想由呢個位, 由下邊上返來呀.

我地固程來返呢度.

慢慢上斜路.

欣賞下花花.


婆婆仲係留後好遠, 要等下.

行下, 等下.



回到廁所位, 當然要幫襯下.

努力上返去.

婆婆, 就快到閘口.

差少少路咋, 有的士在閘口呀.

今日上落左大斜, 好攰呀, 快快返飯堂, 要補充體力呀.

沒有留言:

張貼留言