2018年4月8日

180408城河畔洛跑跑

明明清早過媽咪房, 見到我D波波在地上, 嘈住叫媽咪起身陪我玩波波, 但一上車, 我又好似點左穴, 好眼瞓樣.


背住陽光, 都只係張大眼, 目光呆呆.

行下會好D卦.

行下一段時間.

我終於醒左好多, 但婆婆竟然唔理我地, 行左好遠.

我一路追, 追到婆婆喇.

今早都涼涼地, 但細媽話好天, 應該唔會凍親我.

咁又係呀, 陽光好溫暖.

唔知點解, 現在都未有胃口食早餐.

雖然有行人路, 有時仲跳上花槽八下.

媽咪 : 洛洛仲未覺自己係阿伯級, 成日都仲跳落地, 唔通係我地成日叫佢做 "BB" ?

我仲好身心敏捷, 係間中符碌下啫.

婆婆都仲好健康, 有遺傳呀, 所以我都一樣.

仲可以周圍跑.

阿伯級跑速.

可愛樣 Dog Walk.



跑步要保持儀態.

打咭喇.



影夠未 ?

打咭呢張.

夠鐘喇.

好趕呀.

快 11 點.










應該仲有位.

今日周日, 都咁多人 ?

今日行左一陣, 天氣熱, 好彩搵到個風扇位底下, 休息一陣, 回下氣, 應該有胃口開餐呀.

沒有留言:

張貼留言