2018年4月7日

180407家洛行家樂徑 (大潭)

成 5 星期無來陽明山莊, 一直講話行下大潭家樂徑, 全段 1.6公里, 今日早上多雲, 又涼涼地, 一於決定行足全段.
家洛行家樂徑.
當然, 先去廁所方便, 再上返家樂徑起步點啦.


出門時同到陽明山莊, 都有些雨滴, 都猶疑, 怕山路變泥漿.

但望落都可以.

出發, 先落石級.

過小橋.

上山.

好似好多石級呀.

既然叫家樂徑, 有石級都唔太難.

好快就行完石級, 到開揚位.

山徑好好走, 周圍都有盛開紅杜鵑花.


又有櫈, 可以坐下休息.



見到帶唇蘭呀, 以為要近水塘邊先見到.

又有櫈, 對住花花, 坐下欣賞.







繼續, 其實途中都有些分岔小路, 當然係揀開揚大路行, 我身後一段, 似入深樹叢, 我唔會行囉.

落山, 多石級, 絲咪唔想我辛苦, 高級時都抱下我.

好快, 落到燒烤場, 我地行左半段咋.

我地平時都係在外邊經過呢個燒烤場, 原來都幾多地方走動, 係唔近廁所囉.

我地沿水塘道向前行, 到另一個成日經過的燒烤場, 後半段家樂徑由此入.

呢段, 我地28-12-2008行過, 嘩, 9 年幾了.

睇返舊相 (如下) , 當年已經有身後石屎級, 仲係新整無耐.
IMG_3532

當年只有行, 途中無影呢段山徑.

依家影返先.

當年涼亭都係新整好, 旁邊無乜植物.
IMG_3533

現在幾多樹樹生到好高.

仍未遮到水塘.


唔知再多一至兩年, 會點呢 ?

再往下走先.


另一個觀景台.

當年上水塘都係無乜水.

要等雨季來.

其實整段家樂徑, 都有好多標記, 介紹好多平時都見樹林.

但睇完, 知係成日見, 但D樹名, 好多好難記.

今日完成整段家樂徑.

我地決定上返去陽明山莊坐車返屋企.

要斜上, 婆婆當刻話要上斜咁辛苦.

但一係行去大潭道, 再轉長程車. 婆婆話咁僅係行短路啦.

又唔係上太多.

好快到啦.

經過大燒烤場外, 細媽見有新野, 一齊入去八下, 原來係用斬下樹木所整的垃圾回收箱, 廢物利用, 又靚.

終於行到家樂徑起步點, 都幾好行, 短短地, 泥路又舒服.

到閘口, 搵車位, 雖然時間早, 但都係早D返飯堂, 食完早清洗梳毛, 又可以早些休息呀.

沒有留言:

張貼留言