2017年12月30日

171230甲龍林徑

又年尾三連假第一日, 媽咪問左婆婆, 可唔可以應付到行甲龍林徑, 細媽提話即係行去牛奶公司食薑汁撞奶果條路, 婆婆話應該得.


8:30 起步, 我地預左慢活行.

因為要落石級, 一定要在乾爽日子來.

今日又係晴天.

呢段路有樹蔭.

我地行下, 停下.


如果落甲龍古道, 雖然路程, 但石級高.

小心留意越野單車.

入林徑, 雖然話禁止單車入內, 但好多違規單車手都唔守法.

我地都要留意.

所以, 一定係婆婆留後, 幫手睇住有無違法單車駛來.

所以, 今日, 婆婆主力又係做佈景板.




林徑臨尾一段, 主要落石級, 細媽怕我辛苦, 抱我行.

平路又自己行囉.

以前行, 急急過, 現在慢行等婆婆, 發現沿路有參天大樹.
婆婆, 要同大樹一樣咁壯健, 快樂地快落雷公田.


臨成行程.

慢行三粒鐘.

去廁所放鬆下.

三名女子又去食好野.

我得個住咋.

婆婆就係除左記得呢度美食.

仲記得有大龜.

仲有餘興節目 - 餵羊羊.



大細媽話婆婆肯郁動, 俾少少錢來買草都無問題.

出去大路都有車來往, 所以, 我都係坐細媽號私家車.
大細媽話今日唔坐小巴去元朗, 堅持等巴士出荃灣再轉的士, 如果有紅的更好, 咁會更快返到屋企菇亭, 但通常比較少的士囉.
12:20 望住趕不上一班車, 惟有坐路邊等, 等等等, 過左 20 分鐘, 仲唔係有下班車, 點知媽咪見到有紅的, 立刻彈起截車, 哈哈, 好好彩呀, 當然包括埋的士叔叔啦.

沒有留言:

張貼留言