2017年12月25日

171225聖誕日三度尋紅

今日係聖誕節, 行左兩日, 今日唔行喇, 一於來獅子會 Hea 下.


其實我都唔願起身, 都未瞓醒.

媽咪話好耐無來, 加上呢度都有幾棵楓香, 睇下情況點先.

雖然唔係鮮紅, 但都算紅了.

始終香港唔會突然太凍.

上年聖誕節來時, 都已經枯黃, 今年都好靚.







今早未食早餐, 快步走去聰鳴茶座先.


佢地就好, 我無份, 得個望字.

太陽一樣天氣好, 又溫暖.


未回魂.





吸收了充足陽光, 開始識笑.

呢棵唔係楓香, 但都變紅葉.



花兒開, 吸引蝶兒來吸蜜.

另有一棵楓香在岩石徑.




生得高高, 要抬頭望.


今日唔多遊客, 所以, 我可以霸住成片草地.

婆婆又老頑童上身.

Hea Hea 下, 又返去標本林.






今年棵落羽松, 今年似乎唔會變色, 因為已見枯葉.

望下南洋杉.



綠加藍, 加上我頂聖誕帽, 點綴得好搶.

時間差不多.

其實香港有好多地方都有楓香, 唔駛湧晒去大棠.

睇足三日紅葉, 明天要休息下.

我跌晒 watt, 夠時間走.
今日帶婆婆去西貢市中心, 食個聖誕大午餐, 婆婆話飽到肚漲晒, 係咪下次唔好俾飽佢食呢 hehe

沒有留言:

張貼留言