2017年12月24日

171224暖暖聖誕前夕

昨日深井兜左個圈, 我今早又懶床, 但婆婆好精神喎.
媽咪怕婆婆攰, 打算由陽明山莊郊野公園閘口, 直落大潭道.


因為早排手術剃左部份頭髮, 搞到唔夠頭髮紮辮, 太陽帽移後左, 季節原因, 陽光剛好直照來, 好燦眼.

我地今日遲左少少出發, 來到見好多著跑山裝人, 都知有長跑比賽. 我地都係等佢地過晒先.

大潭水塘呢帶都有楓香, 只係無大棠咁密集.

呢棵好大呀.

但在陽光下, 好燦眼.


細媽見有零星水尾芒莘, 唔好放過.


婆婆話今日對腳無酸痛, 真係好.


呢度都有好多大頭茶.

仲係開滿花.

今日唔大風.

加埋暖暖陽光, 好舒服, 只係張唔大眼.


雖然我好熟呢度, 但都係鍾意跟實最前的一個家人腳下.

跟埋婆婆.


今日路程簡單, 婆婆唔需要用行山杖.

又芒草.



我今日全程都好開心.

咦, 落地另一燒烤場, 早前十號吹斷好多楓香葉, 現在都長返出木來.

呢棵細細的, 上年都係最紅.


細棵, 剛好俾我同佢一齊影相.

呢度楓香無大棠咁紅, 但寧靜呀.



微微風.

暖暖溫度.

跑都唔會太熱.

時間好快.

又到大潭道, 又係時間坐車回家.
見走左一班車, 咪等下一班囉, 點知過左大霸, 見前一班車在我地前面停低, 原來前方轉彎位有意外, 見有三架救護車接走傷者, 係三個單車手出事, 咁窄路段, 又多車往來, 彎又多, 真係唔太適合單車出沒呀.

沒有留言:

張貼留言