2017年12月2日

171202復原出山上大風坳

除瘤後第三星期, 傷口埋得好好, 可以用清洗腳呀, 終於復原可以出山.
昨晚問婆婆想去邊, A餐行東區自然步道, B餐行香港仔水塘.
婆婆揀上大風坳.


婆婆都好似好耐無行, 佢都好開心咁.

呢排天氣好, 雖然唔可以上高山睇芒草, 但茶花盛開, 四周都好靚.

溫度適中, 婆婆唔怕冷親, 但佢出門都著多衣服以防中招.

每年入冬, 行山就覺想食多些野.

媽咪, 幾時食早餐呀 ?

去大棠行山睇紅葉, 路程比較長, 都驚婆婆體力不足, 好彩大潭水塘都有楓香樹呀.

問婆婆點解唔揀香港仔水塘, 佢話大潭水塘呢度好行好多.

我無所謂呀.

今日天氣真係好好, 下星期都會係咁, 已經定實下星期目的地.



微微風, 吹得好舒服.


婆婆, 行快步啦.

上大風坳喇.


當我影完相, 有三個叔叔同姨姨落來, 叔叔仲問點解咁耐無見我地, 原來係糕點姨姨佢地,
仲立刻拎自家糕點出來, 今次婆婆有口福了.

大細媽同婆婆一人食兩件, 好滿足呀.
本來姨姨約下星期見, 但因為我地定左計劃, 大家相約再在星期六在途中相遇.

上斜, 婆婆, 加油.

今日有行山善行, 但唔知係邊個團體搞, 都好多人.

婆婆見有小紫花同小白花, 話好靚, 叫我影.

今日都好多行山人.

因為太好天.

藍天加陽光普照.

但陽光剛好照正, 眼唔張得開.



可能太耐無行山, 又上又落, 加上我又跑, 行到涼亭, 攰了.
細媽一問我, 即跳上私家車.


休息一陣, 自己行埋少少一段.

到英皇道, 又要落妝, 好頹樣咁, 要入私家車休息喇.

沒有留言:

張貼留言